my personal, creative and handmade bag.

Service

Levering & Tarieven

Bestellingen worden zo spoedig mogelijk, maar - onvoorziene omstandigheden uitgezonderd - in ieder geval binnen 10 werkdagen, afgeleverd. Sommige artikelen worden naar persoonlijke specificaties gemaakt. In die gevallen kan de levertijd afwijken en zullen wij daar vooraf afspraken over maken.

U kunt uw bestelling op het factuuradres laten afleveren, maar u kunt ook kiezen voor een ander afleveradres.

De prijzen die vermeld zijn bij de tassen in de webshop zijn exclusief verzendkosten. Wij verzenden standaard binnen Nederland en naar België; de kosten hiervan worden bevestigd bij het afronden van uw bestelling. Afhalen is uiteraard gratis! We verzenden ook naar andere bestemmingen dan Nederland en België; informeer vooraf even naar de kosten en verzendwijze.

Ruilen & Retourneren

De tassen van MyBagz zijn met heel veel zorg handgemaakt. Iedere tas wordt zowel na het maken, als voor de verzending grondig door ons gecontroleerd en we gaan er natuurlijk vanuit dat iedere klant tevreden is met zijn of haar bestelling. Mocht het toch gebeuren dat een tas ondanks normaal gebruik niet voldoet, dan horen we dat graag via het contactformulier, e-mail (info@mybagz.nl) of telefonisch (06 29023290). Dit geldt ook voor het geval er iets mis is gegaan met de bezorging.

Een correct geleverd product retourneren is ook mogelijk. Dit kan tot 14 dagen nadat MyBagz uw bestelling heeft ontvangen. De tas moet ongebruikt zijn en in de oorspronkelijke verpakking zitten. Als u producten binnen 14 dagen terugstuurt krijgt u uiterlijk 10 werkdagen na ontvangst door MyBagz het aankoopbedrag teruggestort op uw bankrekening. Wel zijn de verzendkosten bij een dergelijke retour voor uw rekening.

Mocht een tas een productiefout hebben, bij ontvangst beschadigd blijken óf hebben wij een andere tas toegestuurd dan besteld, dan betalen wij uiteraard de kosten van de retourzending en het alsnog versturen van de juiste tas. 
Wij ontvangen graag vooraf een melding van een retour via e-mail op info@mybagz.nl of via het contactformulier, graag onder vermelding van het ordernummer. Wij kunnen er dan voor zorgen dat de retourzending en eventueel bijbehorende terugbetaling van het aankoopbedrag goed worden afgehandeld. De vrijwillige ruilmogelijkheid geldt niet voor artikelen, die geïndividualiseerd of volgens uw klantspecificaties zijn geproduceerd.

Veilig betalen

MyBazg.nl biedt de mogelijkheid om veilig en snel te betalen via iDeal.

Wat is iDeal?
iDeal is een door de gezamenlijke Nederlandse banken ontwikkeld betaalsysteem via internetbankieren.
Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, geen bestanden te downloaden en geen account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN/AMRO,  ING, Rabobank of SNS Bank dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

Hoe gebruikt u iDeal?
Nadat u de gegevens voor uw bestelling heeft ingevoerd, kiest u de juiste bank en u wordt automatisch doorgelinkt naar de online bankieren pagina van uw eigen bank. Log hier in met uw inlogcodes van uw internetbankieren en volg de stappen die uw bank geeft. Rond uw betaling bij uw bank af en aan het einde wordt u weer doorgelinkt naar Websinkel.nl. Uw betaling is afgerond en uw bestelling is geplaatst!